سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

حکومت استرالیا در نظر دارد برای بازگشایی اردوگاه مانس در گینه جدید یک هیتی را به آن کشور بفرستد.

فایل صوتی را از اینجا بشنوید : http://radiokoocheh.com/article/120889


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

دادگاه عالی استرالیا فرستادن 16 تن از پناه‌جویان را به مالیزی تا زمانی که معلوم گردد آن کشور محل مناسب برای پناه‌جویان می‌باشد یا خیر به تعویق انداخت.

فایل صوتی را از اینجا بشنوید : http://radiokoocheh.com/article/120845


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

حکومت استرالیا در نظر دارد برای بازگشایی اردوگاه مانس در گینه جدید یک هیتی را به آن کشور بفرستد. جولیا گیلارد نخست وزیراسترالیا است گفت، در این مورد گفت‌وگوهایی را با روبیرت اونیل نخست وزیر و اعضای کابینه گینه جدید داشته است.‌

لنک : http://radiokoocheh.com/article/111458


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

نخست وزیر پاپوآ نیو گینه پیتر اونیل موافقت‌ را تایید کرد که او دوباره بازداشتگاه جزیره مینوس را برای پذیرش پناهجویان از استرالیا باز خواهد کرد.

نخست وزیر پیتر اونیل می گوید که پرداخت پول و اداره مرکز توسط دولت استرالیا می شود. او می گوید که جزئیات از آرایش، مانند که چی تعداد مردم به این جزیره فرستاده خواهند شد، هنوز به نهایی شدن است. این بر دولت استرلیا است که به چی زودی این مرکز را می توانید باز کند.

وزیر امور مهاجرت کریس بوون می گوید این حداقل چند هفته میگیرد تا پناهجویان به جزیره مینوس فرستاده شود چون امکانات لازم به ارتقا است.

دولت برای پیدا کردن نقطه دوم دریایی منطقه ای برای پردازش تحت فشار بوده، به خصوص که معامله با کوالالامپور محدود به 800 پناهجویان می باشد و دادگاه عالی به مبارزه بوده که آیا افراد زیر سن قانونی بدون همراه را می توان به کشور مالزیا فرستاده چون مالیزیا کنوانسیون سازمان ملل متحد برای حمایت از حقوق پناهندگان را امضا نکرده.

نخست وزیر جولیا گلیارد می گوید تفاهم نامه مرکز جزیره مینوس به زودی امضا خواهد شد. قبلاٌ او گفت: راه حل مالزیای دولت ادامه خواهد داد با وجود پیشنهاد پاپوآ نیو گینه به خانه دادن پناهجویان.

او گفت : "ما مصمم به ارائه معهده مالزیا هستیم که در حال حاضر قبل دادگاه عالی هست".

آقای بوون می گوید: ارسال پناهجویان به جزیره مینوس برای پردازش معامله مبادله پناجویان دولت با مالزیا را مکمل می سازد.

او همچنین یک پیام برای پناهجویان که به فکر آمدن به استرالیا هستند داد که "شما ممکن است به مالزیا یا پاپوآ نیوگینه فرستاده شوید، اما شما دراسترالیا پردازش نمی شوید."



ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

پس از امضای قرارداد بین استرالیا و مالزیا دو قایق دیگر به استرالیا این هفته وارد شد. به اساس مبادله 800 پناهجویان که با قایق به صورت غیر قانونی به استرالیا می آیند با 4000 پناهنده واقعی که در مالزیا برای اسکان مجدد انتظار دارند تبدیل می شوند.

یک قایق حامل 100 پناهجو بوده. این گروه متشکل از 31 افراد زیر سن قانونی بدون همراه، 60 نفر مرد بالغ، و گروه خانواده که از جمله زنان و کودکان ساخته شده بودند. یکی از این زنان برقع کامل پوشیده و این باور است که افراد حامل قایق از افغانستان، عراق و پاکستان هستند.

پناهجویان به مرکز پردازش در جزیره کریسمس بورده شدن، که در آن جا یک مادر کودک نو پای خود در آغوش گرفته و به طور گسترده ای لبخند زد، و زنان دیگر در این گروه هم لبخند زدند. لبخندها طولانی نماند چون مقامات استرالیا به زودی به آنها گفت که 55000 دالر که آنها به قاچاقچیان مردم دادند که به استرالیا بی آیند تلف شده و آنها خواهد به مالزیا فرستاده شوند.

قایق دیگرچند روز بعد حمل حدود 62 پناهجویان وارد شد. این تعداد کل پناهجویان که به مالزیا فرستاده می شوند به  269 می رساند.

انتقال 269 پناهجویان به مالزیا به تأخیرافتاده است تا زمانی که دادگاه عالی استرالیا به قانونی بودن معهده رسیدگی کند.  در قلب ماده انتقال 44 افراد زیر سن قانونی بدون همراه است. دادگاه تعیین خواهد کرد که آیا دولت استرالیا از نظر قانونی می تواند افراد زیر سن قانونی بدون همراه را به مالزیا بفرستد، به یک کشوری که کنوانسیون سازمان ملل متحد از حفاظت حقوق پناهندگان را امضا نکرده است. دادگاه مورد را خواهد درهفته 22 آگوست شنید.

 دولت استرالیا میترسد که تاخیر در اعزام پناهجویان به مالزیا خواهد قاچاقچیان را موقع داد و افراد و قایق بیشترخواهد رسید.یک آسیب برای پناهجویان که تمام پول خود را صرف می کند که تنها به مالزیا فرستاده شوند.



ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
   1   2   3   4      >