سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

تونی ابوت، نخست‌وزیر استرالیا می‌گوید ایران باید پناهجویانی را که تقاضای پناهندگی‌شان در استرالیا رد شده، دوباره در ایران بپذیرد. آقای ابوت گفت که دولتش درباره این موضوع با ایران رایزنی خواهد کرد.

جولی بیشاپ، وزیر امور خارجه استرالیا قرار است در روزهای آینده به تهران سفر کند و گفته می‌شود وضعیت پناهجویان ایرانی یکی از محورهای گفت‌وگوی او با مقام‌های ایران است.

نخست وزیر استرالیا امروز به خبرنگاران گفت "مهم است کسانی که به عنوان پناهجو شناخته نمی‌شوند به خانه‌شان برگردند... این موضوعی است که ما درباره آن با دولت ایران گفت‌وگو خواهیم کرد، این که کسانی را که شهروند ایران هستند به این کشور برگردانند، چون آنها حق دارند در ایران زندگی کنند. آنها متعلق به ایران هستند."

وکلای پناهجویان می‌گویند ایران از پذیرفتن دوباره کسانی که درخواست پناهندگی‌شان رد شده خودداری می‌کند. آنها می‌گویند در صورت بازگشت هم امنیت این پناهجویان به خطر خواهد افتاد.

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2015/04/150411_l26_australia_iran_refugees_tony_abbott


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

 

چگونه و چطور باید بعضی از کارها را در استرالیا انجام داد؟ چطور باید دنبال کار گشت؟ چگونه باید گواهینامه رانندگی گرفت؟ چطور باید خانه خرید؟ چگونه باید خانه فروخت؟ یا چطور ازدواج استرالیایی کرد؟ و هزاران چگونه و چطور دیگر

 در چگونه و چطور ما به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد

http://www.sbs.com.au/yourlanguage/persian-farsi/highlight/page/id/401354/t/What-are-my-rights-when-dealing-with-Australian-police


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

"نگهبانان احتمالا تجارت مواد مخدر را با رابطه جنسی رد وبدل میکنند"
این یکی از مواردی که در آخرین گزارش در روز جمعه در مورد بازدشتگاه نائورو منتشر شد.

دولت استرالیا پس از یک سری شکایتهای رسمی ،نگهبان های بازداشتگاه مانوس را اخراج کرد


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

آقای پیتر داتن وزیر مهاجرت ا?سترالیا دیروز چهارشنبه اعلان نمود که بعد از تصویب مجلس سنا برای سریع کردن پرونده های 800 قایق پناهجویان که به 50،000 پناهجو می رسد که در طی شش سال گذشته بطور غیر قانونی به ا?سترالیا آمده اند را سریعتر می کند ،
آقای دوتن گفت طبق آمارگیری دفتر مهاجرت در ایالات ویکتوریا 10،000 پناهجو زندگی می کند که یکی از بیشترین نفوس پناهجویان نسبت به دیگر ایالات می باشد .


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

مقامات اندونیزی می گوید که روز یکشنبه قایقی با 15 سرنشین که پنج ایرانی ، دو نیپالی ، هفت بنگلدشی شامل می باشد در غرب جاوا سوکابومی اندونیزی دستگیر شده اند ، پناهجویان می گوید که آنها سه روز در کریسمس آی?لند بودند و بعد از سه روز دوباره توسط قایق چوبی شان بطرف اندونیزی فرستاده ، 
در این حال یکی از پناهجویان در گفتگو با یکی از شبکه خبرگزاری اندونیزی می گوید آنها داخل دوقایق به اندونیزی برگشت داده شده .


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
   1   2      >