سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

اداره مهاجرت در حال بررسی گزارش نگران کننده ای در مورد یافت شدن دندان انسان در یک وعده غذائی لا اقل یک پناهنده در جزیره مانوس میباشد , پناهجوئی که این وعده غذائی را دریافت نموده بود همراه با یکی دیگر از بازداشت شدگان عکس دندان را گرفته و شکایت رسمی کرده و گفته: آنها با ما مانند حیوانات بلکه بدتر از حیوانات معامله میکنند.
همچنین هفته گذشته مسمومیت غذائی عمومی بروز نمود که بازداشت شدگان را تحت تاثیر قرار داد.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

در حدود ساعت 4 صبح سه شنبه گذشته رضا علی زاده جوان 26 سال ایرانی که از سال 2013 در استرالیا با ویزای بریدج زندگی میکرد,خود کشی کرد. او بعد از تحمل رنجی طولانی در اثر ابتلاء به افسردگی خود کشی نمود, این جوان در سال 2013 با قایق از اهواز به قصد استرالیا فرار کرده بود, وحدود سه ماه در مراکز بازداشتی گوناگون قبل از اسکان در جامعه سپری نموده بود.

در ضمن پناهجوئی که شواهدی در محاکمه قاتلان رضا براتی ارائه داده میگوید: او گفته که تهدید به قتل شده, مگر آنکه از شهادت خویش صرف نظر کند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

وزیر مهاجرت روز جمعه اظهار داشته استرالیا با فیلیپین در مورد امکان پذیرش پناهجویانی که در حال حاضر در جزایر دور از اقیانوس آرام قرار دارند و تلاش کرده بودند تا خود را به استرالیا برسانند در حال مذاکره میباشد.
برنامه مشابهی برای اسکان پناهجویان در کامبوج هم موفقیت آمیز نبوده چه که از وقتی که استرالیا با کامبوج در سال گذشته به این قرار داد رسیده است فقط 4 نفر به کامبوج نقل مکان شده اند او گفته ما با کشورهای دیگر هم از جمله فیلیپین در سطح رسمی مذاکره دو جانبه داشته ایم .


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی