سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

عضو برلمان آندرو فریزر بعد از حملات پاریس خواستار بازنگرى در سیاست پناهندگی استرالیا گردید.
او گفت پیام من به مالکولم ترنبل آنست, استرالیا پناهنده گانی که از خاور میانه میآیند و یا اسلامی هائی که سوار بر قایق میآیند را نمیخواهد, او نوشته مرزهای ما را ببندید, در حال حاضر به اندازه کافی آشوب طلب ساکن در استرالیا داریم.
وزیر مهاجرت پیتر داتون گفت : استرالیا از تصمیم پذیرش 12,000 پناهنده سوری و عراقی عقب نشینی نمیکند.

در پی حملات پاریس ,پیتر داتون زیر مهاجرت گفت: به بازدیدها و متخصصین سازمانهای امنیتی استرالیا اعتماد کامل دارد. و گفت آنها, مردمی که مانند علف هرز به دنبال آسیب رسانی به ما هستند را از بین میبرند..
پیتر داتون گفت: ما یکی از قویترین سازمانهای چیک کردن در جهان را داریم


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

جزیره کریسمس از سال 2001 به عنوان یک مرکز بازداشتی پناهجویان استفاده میشود, اما چهره جمعیت این جزیره در ماه های اخیر با اضافه شدن مهاجرانی که ویزای آنها لغو شده و به اخراج قریب الوقوع مواجه هستند تغییر کرده است..
جزیره کریسمس در حال حاضر منزل گاه 199 نفر بازداشتی است که 113 نفر آنها به توجه به دولت استرالیا دارای سوابق محکومیت میباشند و مهاجرانی که ویزای آنها لغو شده و با مسجونیت نا محدود بدون اتهام با اخراج اجباری مواجه هستند, در حال حاضر تعداد بسیار زیاد این پناهجویان در بسیاری از مراکز بازداشتی مهاجرتی در سراسر استرالیا از جمله جزیره کریسمس موجود میباشند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

در پی مرگ یک پناهجوی کرد ایرانی که از یک بازداشتگاه پناهجویان در جزیره کریسمس متعلق به استرالیا گریخته بود، در این بازداشتگاه شورش شده و خسارات زیادی به بار آمده است.

طرفدارن پناهندگان میگویند "فاضل چگنی" پناهنده کرد ایرانی که پس از فرار از مرکز بازداشتی جزیره کریسمس ,درگذشت,ممکن است اگر رئیس کلانتری استرالیا غربی تصمیم نگرفته بود که علیه او محکومیت مبارزه یک دقیقه ای در مرکز بازداشتگاه مهاجرتی کورتین در سال 2011 ضبط نماید, به او ویزای بریدج اعطا میشد.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی