سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

استرالیا می خواهد یک گروه کوچک از پناهندگان را از یکی از بازداشتگاهای خود به کامبوج در مدت کوتاهی انتقال بدهند, و دیگر پناهجویان را تشویق مکینند که زوتر تصمیم بگیرند وهمین مسیر را برند، پیتر داتون وزیر مهاجرت گفت این عمل به زودی خواهد اتفاق افتاد.
سخنگوی وزارت کامبوج، که نظارت بر قرارداد، انتقال پناهندگان نائورو را به کامبوج در مدت کوتاهی که پیتر داتون گفته بود,انکار کرد!!


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

یک زن پناهجو در نائور به علت گلودرد ،قادر به خوردن غذا نبود،و به دلیل عدم وجود تجهیزات مخصوص در بیمارستان نائور برای انجام همچین آزمایشی، مدت سه ماه را بدون علاج گذشتوند ،پس از سه ماه در سونوگرافی یک سایه مشخص شد!!

استانداردهای ضعیف درمان پزشکی بر سلامت و سلامت روانی پناهجویان تاثیر بزرگی گذشته.
سه نفر از کارگران که نامشون ذکر نشده به دلیل اهمال درمان پزشکی و تجاوزات جنسی متهم شدند.

ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

پسر 11 ساله ایرانی عرفان در نائورو از دوچرخش 1 ماه پیش میوفته  و دست چپش میشکنه 

پزشک استرالیای گفته: اگر پسر 11 ساله ایرانی که دست چپش شکسته فورا عمل جراحی نشود برای همیشه فلج خواهد ماند.
استانداردهای ضعیف درمان پزشکی بر سلامت و سلامت روانی پناهجویان در نائورو تاثیر بزرگی گذشته.
استرالیا قرار تیم پزشکی برای درمان عرفان که دست چپش در نائورو شکست, ارسال کند.ولی هنوز قرار آخر روز شنبه معلوم میشود!

ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

چند روز پیش، منابع پلیس استان تنگارا در شرق اندونزی گفتند که ناخدا و ملوانان یک قایق حامل پناهجویان غیرقانونی را که عازم زلاندنو بود در اواخر ماه مه بازداشت کرده‌اند. به گفته آنان، بازداشت شدگان اعتراف کرده‌اند که چندی پیش، هنگام حمل پناهجویان غیرقانونی به استرالیا، با یک ناو نیروی دریایی آن کشور مواجه شدند و یک مامور مهاجرت استرالیا مبلغ پنجهرار دلار استرالیایی (حدود چهار هزار دلار آمریکایی) را به آنان داد تا قایق و مسافران را به اندونزی بازگردانند


تونی ابوت، نخست وزیر استرالیا، در یک مصاحبه رادیویی در روز جمعه، امروز، از تکذیب خبر پرداخت پول به قایق حامل مهاجران غیرقانونی خودداری کرد اما گفت که ماموران مهاجرت استراتژی‌های "فوق العاده خلاقانه‌ای" را برای متوقف کردن قایق‌های حامل پناهجویان به کار گرفته‌اند. آقای ابوت گفت که استرالیا "به هر وسیله ممکن" به مقابله با مهاجرت غیرقانونی برخاسته است

ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

دبیر کل سازمان عفو بین الملل مدعی ست که از بازرسی های افراد این گروه مدافع حقوق بشر، از بازداشتگاه نارو، جلوگیری شده است. سلیل شتی، می گوید که این ممانعت پس از آن اتفاق می افتد که این سازمان، سال گذشته از بازداشتگاه جزیره مانوس در پاپوآ نیوگینی بازدید به عمل آورد.  بس از این بازدید، این گروه در گزارش ها اعلام کرد که این بازداشتگاه، بیش از حد ظرفیتش پر شده است و سطح بهداشت آن نامطلوب است و خشونت هایی علیه پناهجویان اعمال می شود.

آقای شتی که این روزها در استرالیا به سر می برد، می گوید که پنهان کاری در مورد مراکز بازداشتگاهی، نگران کننده اند. او می گوید ممکن است وقتی ببینیم، متوجه شویم چیزی برای پنهان کردن نبوده است، اما سوال این جاست که چرا این اجازه داده نمی شود. او می گوید که متاسفانه سابقه استرالیا با استانداردهای بین المللی خوب نیست،نباید کودکان را در بازداشتگاه ها نگه داشت و فرستادن پناهجویان به کامبوج رفتاری غیر قابل قبول است.

http://www.sbs.com.au/yourlanguage/persian-farsi/fa/content/wj-gyry-ntqdh-dr-py-mmnwyt-bzrsy-fw-byn-lmll-z-mrkhz-nrw?language=fa


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
   1   2      >