سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

آقای داتون لایحه ای را جهت تقویت قوانینی برای افرادی که در قانون مهاجرت بعنوان پناهنده توصیف نمی شود ولی از جهتی هم به دلیل خطراتی واقعی از نوع خاصی نمی توانند به کشور خود برگردند, مطرح کرده است.
به اینچنین افرادی که می توانند به بخشهای امن تری در کشور خود منتقل شوند ,حفاظتی از طرف دولت استرالیا اعطا نخواهد شد.عالیترین دادگاه استرالیا در حال بررسی قانونی بودن بازداشتگاهای پناهجویان در نائورو و مانوس میباشد!


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

اولین پناهجوئی که در جزیره مانوس به عنوان پناهنده توسط PNGبرسمیت شناخته شده, گفته آنها در حال حاضر در این جزیره به دام آفتاده اند و هر گونه اجازه کار و سفر توسط دولت را تکذیب کرد. ده ها تن از پناهندگان که از مراکز بازداشتگاهای استرالیا آزاد گشته اند , استرالیا و PNG به دروغ گفتن در مورد حقوق خود, متهم کرده اند!


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

استرالیا از اعطای اجازه سقط جنین به زن سومالیائی که چندی پیش در نائورو مورد تجاوز قرار گرفته بود, امتناع کرد.
پناهنده سومالیائی 23 ساله گفته او در نائورو مورد تجاوز قرار گرفته و الان در هفته 11 از بارداری است, وکلائی از طرف او از دولت استرالیا خواسته اند که این زن را باسترالیا بازگرداند.
امابنا به گزارشی هیچ پاسخی نه از نخست وزیر و نه از وزیر مهاجرت در یافت نشده.

دفتر حسابرسی ملی استرالیا در حال انجام تدقیق گسترده ای که شامل مراقبتهای بهداشتی پناهجویان و رابطه بین اداره مهاجرت و شرکتهای خدمات پزشکی است, میباشد.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

تنها دو پناهند جدید موافقت کردند به کامبوج نقل مکان شوند. در هفته ای که گذشت تیمی از مقامات کامبوج به نائورو سفر نموده اند تا با سه ایرانی و یک نفر از کشور میانمار مصاحبه نمایند,آنها اظهار نموده بودند حاضرند از آروزها و امیدهای خود در راه رسیدن به استرالیا دست بکشند تا در کامبوج زندگی کنند, جائی که قرار است استرالیا به خرج خود به آنان هزاران دلار پول نقد, آموزش و بیمه درمانی دهد, و کمک کند کار بیدا کنند و در ویلای لوکس اقامت کنند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

دولت فدارل هزران نفر مشتاق به زندگی در استرالیا را کنار نهاده. این دولت باتصمیم بر لغو کردن مجموعی از ویزاها subclasses 175, 176 and 475
با این قرار زندگی 16,000 نفر که شامل خانوادها نیز میگردد تحت تأثیر قرار داده . بسیاری از آنان مدت 8 سال برای پاسخ به اقدام خود صبر کرده اند ,مسؤلین مهاجرت میگویند برخی نیست به حدی مسن هستند که امکان اقدام جهت ویزای دیگر ندارند. دستیار و زیر مهاجرت در یکی از اقدامات خود در هفته گذشته حکم کرده که به اهداف سالیانه خود برای سه گونه از ویزاهای مهاجرتی در 284 مکان رسیده اند, بنابر این بقیه فورمها مورد بررسی قرار نخواهند گرفت یا لغو خواهد شد


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
   1   2      >