سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

 

.  بسیاری از مردم که ترک مملکتشان میکنند از واقعیت راهای غیر قانونی خبر ندارند.فکر میکنند در صورتی که پول دارند میتوانند از راهای غیر قانونی به استرالیا از طریق اندونزی به اسانی بکذرند. ورویاها در باره زندکی در استرالیا, و بسیار انتظارهای بالای دراند.

 آنها این خطر بزرگ را میکیرند بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد نتیجه این عمل, وندانستن که انها میتوانند با پولی که دارند از راهای مختلف قانونی استفادة کنند.

 بنابراین گاهی اوقات رویاها به کابوس تبدیل میشود و آنها به جاییکه در استرالیا کارشون به پایان برسد در اندونزی در مرکز بازداشت قرار میکیرند.

 اقامت در مرکز بازداشت خیلی سختة, برخی از انها برای مدت زمان طولانی در انجا هستند وبعضیها برای یک زمان کوتاه .

 از انجا که به وعدهای قاچاقچیها باور کردند که انها را به یک سفر امن و خالی از خطر و با یک قایق بسیار راحت و بزرگ  میتوانند برسند به جزیرهای زیبای استرالیا, و و قتی به واقعیت می آید هیچ کدام از آنها درست نیست و میبینند همه حرفها متناقض با واقع.

 در بازداشت  برای ساعت های طولانی  انها هیچ چیزی نمیتوانند انجام بدهند وخیلی خسته میشوند, آنها فقط به خانوادها ودوستانشون فکر میکنند, وکی آنها را از آن محل خارج میکنند ,بنابراین  علت میشود که  افسردگی، خودکشی و اعتصاب غذا بکنند..

 هنگامی که از پناهندها میبرسیم: آیا می دانستید که ممکن بود این اتفاقها می افتد؟ آنها پاسخ میدادند:ما ارزو داشتیم کسی ما را آگاه میکرد در مورد خطر و عواقب این کار.

 

 

 پناهجویان ایرانی


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی