سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

دولت استرالیا از سیاست سخت‌گیرانه خود در قبال پناهندگان غیرقانونی به این کشور دست برداشته است. بر مبنای لایحه در آستانه تصویب در این کشور پناهجویان در استرالیا می‌توانند ویزای سه‌ساله کاری از این کشور دریافت کنند.

براساس مصوبه جدید، به کسانی که درخواست پناهندگی آنان در استرالیا مورد قبول قرار می‌گیرد اجازه داده می‌شود به مدت سه سال در آن کشور اقامت کرده و از حمایت قانونی دولت استرالیا برخوردار شوند اما به این افراد اجازه اقامت دایم داده نخواهد شد. در پایان این مدت هم این امکان وجود دارد که دولت استرالیا، در صورت تشخیص اینکه بازگشت این پناهجویان به کشورشان خطری را متوجه آنان نخواهد کرد، از تمدید اجازه اقامت موقت‌شان خودداری ورزد و این افراد را به کشورشان بازگرداند


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی


پناهجویان بازداشت شده در جزیره مانوس نامه ای را به وزیر مهاجرت نوشتن، که در آن نامه التماس میکنند که آنها را از اون جزیره کاملا رها کنه و آنها را به استرالیا انتقال بده...آنها می ترسند اگر در مجتمع جزیره مانوس رها بشند به دست مردم آن جزیره کشته بشوند

پناهجویان در جزیرة مانوس از باراک اوباما التماس کردند که از "گوانتانامو استرالیا" نجاتشون بده.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

اسکات موریسون وزیر مهاجرت استرالیا  در مورد ویزای مؤقت تحت فشار فزاینده از سناتور crossbench است  

این قانون قرار هفته آینده تصویب بشود, این نیز به نظر می رسد احتمال وجود دارد که تغییرات گسترده با هدف تقویت قدرت دولت به بازداشت پناهجویان و فرستادن  آنها را به "هر مکان در جهان" و ارزیابی سریع صحبت بشود..

اینطور که معلومه دولت ابوت و حزب متبوعش شکست سنگینی را متحمل شدند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی


بموجب تصویب یک قانون جدید در استرالیا، قدرت و اختیارات جدیدی برای لغو یا رد ویزا به وزیر مهاجرت کشور اعطا شده است

تصویب این قانون به معنی آن است که ویزای فرد متقاضی می تواند در صورتی که او مظنون به دست داشتن در فعالیت های جنایی و یا دخالت بالقوه در این گونه فعالیت ها باشد، لغو شود و یا از صدور آن جلوگیری بعمل آید


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

شیوع فراوان تجارتِ جنسی, خرید و فروش کودکان پرورشگاهها برای برده داری, فساد اداری, فقر فراوان و بیکاری همه ی دارایی کشوری است بنام کامبوج...!
.
سناتور سارا هانسن یانگ, پس از بازگشت از سفر هفتگی خود از کامبوج, اعلام کرد که دولت استرالیا چگونه می تواند زنان و دختران جوانِ پناهنده را به چنین کشوری بفرستد...؟!
او گفت: من برای زنان و دخترانِ جوانِ پناهجو در آن کشور می ترسم...! 
.
او افزود: 
در حال حاضر 63 پناهنده و 21 پناهجو در فقر مطلق در کامبوج بسر می برند و من متحیرم که دولت استرالیا, 1200 پناهجوی ناروئی را با کدام شرایط می خواهد به آن کشور بفرستد...!!
.
حال که سیاستمداران و سناتورها, تماشاگر فلاکت و بدبختی پناهجویان آف شورها ( مانوس و نارو ) هستند, بگذارید مردم استرالیا بدانند که دولت ابوت با میهمانان خود دارد چه معامله ی کثیفی می کند...!!


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
   1   2      >