سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

نخست وزیر پاپوآ نیو گینه پیتر اونیل موافقت‌ را تایید کرد که او دوباره بازداشتگاه جزیره مینوس را برای پذیرش پناهجویان از استرالیا باز خواهد کرد.

نخست وزیر پیتر اونیل می گوید که پرداخت پول و اداره مرکز توسط دولت استرالیا می شود. او می گوید که جزئیات از آرایش، مانند که چی تعداد مردم به این جزیره فرستاده خواهند شد، هنوز به نهایی شدن است. این بر دولت استرلیا است که به چی زودی این مرکز را می توانید باز کند.

وزیر امور مهاجرت کریس بوون می گوید این حداقل چند هفته میگیرد تا پناهجویان به جزیره مینوس فرستاده شود چون امکانات لازم به ارتقا است.

دولت برای پیدا کردن نقطه دوم دریایی منطقه ای برای پردازش تحت فشار بوده، به خصوص که معامله با کوالالامپور محدود به 800 پناهجویان می باشد و دادگاه عالی به مبارزه بوده که آیا افراد زیر سن قانونی بدون همراه را می توان به کشور مالزیا فرستاده چون مالیزیا کنوانسیون سازمان ملل متحد برای حمایت از حقوق پناهندگان را امضا نکرده.

نخست وزیر جولیا گلیارد می گوید تفاهم نامه مرکز جزیره مینوس به زودی امضا خواهد شد. قبلاٌ او گفت: راه حل مالزیای دولت ادامه خواهد داد با وجود پیشنهاد پاپوآ نیو گینه به خانه دادن پناهجویان.

او گفت : "ما مصمم به ارائه معهده مالزیا هستیم که در حال حاضر قبل دادگاه عالی هست".

آقای بوون می گوید: ارسال پناهجویان به جزیره مینوس برای پردازش معامله مبادله پناجویان دولت با مالزیا را مکمل می سازد.

او همچنین یک پیام برای پناهجویان که به فکر آمدن به استرالیا هستند داد که "شما ممکن است به مالزیا یا پاپوآ نیوگینه فرستاده شوید، اما شما دراسترالیا پردازش نمی شوید."



ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی