سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

اسکات موریسون، وزیر مهاجرت استرالیا، در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرده است که اطلاعات تازه ای دریافت کرده که حاکی از آن است که آقای رضا براتی، پناه جوی کشته شده ایرانی در بازداشت گاه ویژه نگهداری از پناه جویان در مانوس آیلند واقع در پاپوانیوگینی، در "داخل" بازداشت گاه مذکور کشته شده است.

این در حالی است که گزارش های پیشین حاکی از کشته شدن این شهروند ایرانی در "خارج" از این مرکز بود.

وزیر مهاجرت استرالیا در بیانیه خود خاطرنشان کرده که بخش عمده ناآرامی ها و تلاش برای بازگرداندن آرامش به این مرکز بازداشت گاهی که منجر به کشته شدن آقای رضا براتی و زخمی شدن 62 نفر دیگر شد، در داخل این مرکز بازداشت گاهی رخ داده است.

گفتنی است Robert Cornall یکی از دبیرهای پیشین دپارتمان دادستان کل استرالیا مسئول انجام تحقیقاتی درباره ناآرامی های شنبه و یک شنبه هفته گذشته در این مرکز بازداشت گاهی ویژه نگهداری از پناه جویان است.

آقای Cornall در زمان دولت پیشین کارگر نیز مسئولیت انجام تحقیقاتی در خصوص ادعاهای مربوط به آزار جنسی در مانوس آیلند را بعهده داشت.

شرکت تامین خدمات امنیتی G4S نیز روز گذشته وظیفه کنترل بازداشت گاه ویژه نگهداری از پناه جویان در مانوس آیلند را به شرکت Transfield Services تحویل داده است. هر دو شرکت وعده داده اند تا با تحقیقاتی که در حال انجام است همکاری کنند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
<      1   2