سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا


در سال 2012 دولت استرالیا سیاستی جدیدی را در قبال پناھجویان اتخاذ کرد ? این کشور سیاست جدیدش را در مورد پناھجویان چنین توجیه می کند که بخاطر فاجعه انسانی که بار ھا در مسیر راہ استرالیا رخ دادہ است دولت استرالیا را مجبورکرد که راهای ورود پناھجویان را مسدود کند تا پناھجویان از راہ قاچاق از راہ دریا به استرالیا نیایند ودوچار مشکلات شدید نشوند

دولت استرالیا نتوانست با سیاست جدید ورود پناھجویان را جلو گیری کند بلکه رفتن پناھجویان به کشور استرالیا بیشتر گردید ?آیا پناھجویان فکر نمیکنندکه چه بلای بر سر شان خواهد آمد؟؟ یا فقد در فکر این ھستند کہ چگونہ خود را به کشور استرالیا برسانند ? اگر پناھجویان به استرالیا برسند ممکن آنها را بطرف جزیرہ مانوس بفرستند کہ درانجا ھیچ گونہ امکاناتی برای زندگی وجود ندارد ?? اما دولت استرالیا در مورد مشکلات آنان ھیچ گونه اهمیت نمیده که این خودش یک فاجعہ است ? 

از سوی دیگر پناھجویان زندگی شان را مانند قمار گرفتہ اند کہ بی باکانه بازی می کنند و در پی این نیستند که آیندہ شان چی می شود و فقط به فکر این ھستند که چه گونه وارد استرالیا شوند ? پناھجویان باید خود شان در مورد زندگی خود بیشتر فکر کنند..


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی