سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

 

هدیة قدیمی، 18 سال...4 ماه در بازداشت جزیرة مانوس توسط دولت استرالیا فرستاده شدة، این داستان  را در سایت پناهجویان پوست کرد..

مقامات ایرانی به زنانی که قوانین تعیین شده توسط قانون اسلامی پایبند نباشند بد رفتاری و مجازات میکنند. زنان برای رفتن به استادیوم مجاز نیستند. زنان رانندگی با موتور سیکلت مجاز نیستند. پس از طلاق،  نمیتوانند مجاز حضانت فرزندان خود بشوند. بسیاری از شوهران  دست به زنان  خود بلند میکنند ، اما آنها هیچ حقوق برای شکایت در مورد آن ندارد. مثلا، یک مرد و یک زن در همون سطح  آموزش و پرورش ، فرصتها و مهارتها ، ولی زن هیچ شانسی ندارد و همچنین آنها نیم پرداخت مرد هستند. اگر زن به شوهرش خیانت کرد دولت می تواند او را سنگسار کند. گاهی اوقات  دخترانی را که  دستگیر میکنند  ازشون سوء استفاده میشود. در ایران، پلیس دخترهائی که ناخن های بلند  دارند شارژ  میکنند. اما مردان مجاز به داشتن چهار همسر هستند. ............

من امنیت، عدالت، آزادی و صداقت میخواهم . که در کشور من هرگز پیدا نمیشود

من فقط میخواهم مثل بقیة  دختران 18 سال زندگی کنم. من پر از آرزو و امید هستم اما   اینجا در مانوس بدون هیچ آینده هستم..

یک مساله را برای دوستان واضح کنیم پناهندگی به کسانی  داده میشود وقتی که اثبات کنند که تهدید واقعی در برابر جان خود  شده نه  تهدید تصوری  مثل( هدیة قدیمی)

دوستان باید قبل از مهاجرت به طور غیرقانونی و تحمل شرایط وحشتناک  سفر را بکنند ,باید بدانند که چه شرایطی باید داشتة باشند تا به عنوان یک پناهنده  قبول کنند .


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی