سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

جزیرة کوکوس ، در 1500 مایل دریایی شمال غرب پرت واقع شده

و برای  پناهجویان بسیار خطرناکتر است که به جزیره کوکوس بروند تا جزیره کریسمس به دلیل اینکه اکر احتیاج به نجات داشتند برای مقامات استرالیا خیلی سخت تر است که به انها برسند به دلیل دور بودن جزیرة

قاچاقچیان ,وقتی قایق هایشان از سواحل اندونزی خارج میشود, پناهجویان را آموزش میدهند که  به خدمه نجات استرالی تماس بکیرند ,که کار  نیروی دریایی استرالیا که خودش همیشه مشغول است بشتر کنند.

برای پناهجویان اصلا صلاح نیست که تماسهای نادرست با نیروی دریایی استرالیا  بکیریند براینکه ممکن است مقامات استرالیا تصمیم بکیرند که به جواب دادند متوقف بشه و این سبب میشه اکر یک قایق واقعا در جای غرق شدن باشه کسی به دادش نرسه

مقصد اصلی انتخاب برای پناهجویان, استرالیا است

هزاران نفر از کسانی که از راه دریا میروند میتوانند  به مقصدشون برسند و لی بعد میبینند باید برای ماها در بازداشتگاه شلوغ جزیره کریسمس منتظر باشند تا اینکه از موردشون خبر دار بشوند.

همچنین، صدها نفر از کسانی که از این راه میروند  - از جمله کودکان –نمیتوانند به مقصدشان برسند.

یکی از بدترین ظاهر غرق شدند ,حادثه  ماه دسامبر بود که حدود 200 نفر از جمله ده ها تن از کودکان غرق شدند. کشتی چوبی پر ازدحام که حامل 400 پناهجوبود  در حدود 25 مایلی از ساحل جزیره جاوا اندونزی نابود شد.

مسافران، عمدتا از افغانستان، عراق، ایران و ترکیه بودند ، و$ 2.500 - 5.000 $ به مردم قاچاقچیان برای عبور غیر قانونی به استرالیا پرداخت کرده بودند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی