سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

پزشکان استرالیا به طور فزاینده ای در درمان پناهجویان که از بیماری روانی رنج می برند در بازداشت اداره مهاجرت در شمال، مشغول استند.

بیمارستان بزرگ داروین برای درمان تعداد زیادی از پناهجویان یکه در صدمه مهاجرت بازداشت شده اند منازعه دارند، بسیاری از پناهجویان اقدام به خودکشی کرده اند و برخی دیگری در بخش روانی بستری استند.

شاخه قلمرو شمالی انجمن پزشکی استرالیا (AMA) گفت که سه تا پنج تن از بازداشت شدگان از مرکز مهاجرت استرالیا هر روز به بیمارستان آورده میشوند، بسیاری با مسائل روانی یا مشکل متکرر. " همه این موارد پیچیده است، چرا که تقریبا همه آنان به برخی از انواع بهداشت روانی گرفتار استند،" دکتر پل بیورت رئیس (AMA) گفت.

دکتر پل بیورت گفت: "همه آنان (موارد) ساده نیست، یک درجه بیماری های روانی و اضطراب مزمن با بازنمایی آنان وجود دارد. آنان اغلب وقت نیاز به مترجم دارند که پیدا کردن آنان سخت است. بنابراین کل فرآیند ... ترکیب می شود."

بیورت گفت در حالی که برخی از موارد به وضوح شامل بیماری روانی است، دیگر پناهجویان با درد قفسه سینه یا درد شکمی مراجعه میکنند که مورد بررسی قرار میگیرند با وجودیکه اغلب وقت آن مربوط به سلامت روان آنان می باشد.

دکتر بیورت می گوید خدمات بهداشتی مهاجرت کمک نمیکند. او گفت "یکی از راه ها در تلاش برای کاهش میزان ارائه به کارکنان بهداشت در مرکز بازداشت، استفاده از داروی ضد افسردگی است."

 "بعضی ها احساس می کنند که هردو وزیر مهاجرت [کریس] بوون و وزیر بهداشت پلیبرسیک، واقعا شرایط سلامت مردم منطقه شمالی را درک نمی کنند و مطمئنا هیچ درک درستی از میزان تنش روانی که این مردم را در بازداشتگاه قرار داده اند، آنان ندارند. او می گوید استفاده مواد مخدر برای مدت طولانی بازداشت شدگان را در معرض خطر بیشتر قرار میدهد.

 گروه های حقوق بشر مدتها به سیاست بازداشت اجباری پناهجویان ورود با قایق به استرالیا انتقاد کرده اند، که تحت آن بسیاری از آنان در مرکز بازداشت دور و جدا نگه داشته میشوند.

 سخنگوی کریس بوئن وزیر مهاجرت گفت که دولت در مورد بهداشت روانی در بازداشتگاه نگران است، اما اشاره کرد که پناهجویان دسترسی مناسب به امکانات بهداشتی دارند. " افرادی در بازداشت به بیمارستان رویال داروین برده میشوند، زمانی که آنان به عنوان پزشکی نیاز به خدمات بهداشتی فوری و یا متخصص برای شکایت های گوناگون سلامت و بهداشت ارزیابی داشته باشند، میشوند،" او اضافه کرد.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی