سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

شبکه های حمایتی و پشتیبانی پناهندگی داروین می گویند که در سه هفته به تعداد چهار اقدام خودکشی در شمال مرکز بازداشت مهاجرت استرالیا صورت گرفته است. گروه پشتیبانی پناهجو از دولت فدرال خواست تا بلافاصله بازداشتگاه را بسته کند.

سخنگوی شبکه فرنندا دالستروم، می گوید که دو مرد ایرانی در صبح روز یکشنبه در مرکز داروین تلاش به خودکشی کردند.

هر دو مردان در یک وقت در یک اتاق کوشش به خودکشی نمودند، قبل از اینکه کارکنان سیرکو آنان را نجات بدهند. پس از این مردان به بیمارستان منتقل شدند، و دیگر پناهجویان در مرکز تظاهرات را برای آزادی شان از بازداشت، آغاز کردند.

فرنندا دالستروم می گوید که هر دو مردان ایرانی بازداشت شدگان دراز مدت بودند و او می گوید که آنان باید در جامعه زندگی کنند تا ادعای پناهندگی شان حل شود.

"انتظار با عدم اطمینان در مورد آینده شان، و قادر نه بودن که به چیزی خود را مشغول کنند و مفید ثابت شوند، اساساً آنان دورهم نشسته و هیچ کاری برای انجام دادن ندارند،همه از خانواده هایشان جدا استند، و نمی دانند که آیا آنان در این کشور آینده ای دارند یا خیر؟" او گفت.
خانم دالستروم می گوید که این مرکز باید بسته شود.

در سه هفته گذشته در مرکز بازداشت مهاجرت شمالی، یک مرد اقدام به خودکشی با خوردن یک لامپ نور کرده، یک مرد دیگر اقدام به خودکشی با آویزان کردن خود به پرده حمام کرده و به تعدادی از اعتصاب غذا وجود دارد. این مرکز ده ها اقدام به خودکشی را در سراسر سال 2011 دیده است.

دالستروم گفت: "بازداشت اجباری کار را به پیش نمی برد. این مردم ناامید را از آمدن در تلاش ایمنی به استرالیا متوقف نمی کند، این گران قیمت و غیر انسانی است. پناهجویان باید از این کارخانه ها برای بیماری های روانی گرفته شده و در جامعه قرار داده شوند. "

وزارت امور مهاجرت می گوید که دو تن از بازداشت شدگان "تهدید"  به آسیب به خود کردند. این گزارش می گوید که مردان در بیمارستان رویال داروین تحت درمان قرار گرفتند و به مرکز بازگردانده شده اند. سخنگوی می گوید که برای مراقبت از سلامت روانی بازداشت شدگان از کارکنان اضافی اختصاص داده شده است.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی