سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

برسی های جدید نشان میدهد که بسیاری از پناهجویان یکه در شورش های جزیره کریسمس و ویلاود بازداشت شده بودند، بعداً به پناهندگان واقعی مشخص شده اند.

پناهندگان درگیر در شورش ها مجاز ترک بازداشتگاه را ندارند زیرا که آنان در انتظار استند که آیا نقش آنان در شورش ایشان را به زندان محکوم میکند یا خیر؟. اگر آنان گناه کار ثابت شوند، آنان به استرالیا پذیرفته نمی شوند، حتی اگر آنان پناهندگان واقعی محسوب شوند. پناهجویان باید برای اجازه زندگی در استرالیا در یک امتحان شخصیتی کامیاب شوند و اگر آنان
جنایتکار ثابت شوند بدین معنی است که آنان در استرالیا پذیرفته نمی شوند.

گزارش بر شورش های که در طول ماه های مارچ و اپریل سال گذشته اتفاق افتاد گفته که 80 از 100 تن از بازداشت شدگان درگیر در شورش جزیره کریسمس، در درخواست اولیه رد شده بودند، و اختلالات و خودآزاری را بر بازداشت شدگان که "در نظر شان نتیجه اشتباه دریافت کرده بودند"" سرزنش کردند.

نویسنده این گزارش
آلن هاوک به یک کمیته پارلمانی در هفته گذشته گفت: "نتیجه گیری ما به این بود که این پناهندگان واقعی نه بوده اند و آنان در واکنش به این واقعیت که آنان برای آمدن به استرالیا به قاچاقچی پول پرداخت کرده بودند... (و) آنان خشم خود را بر روی سیستم بیرون ریختند".

دولت بارها شورش را بر تعداد زیادی از بازداشت شدگان یکه در"مسیر منفی" استند سرزنش کرد است، نه بر شرایط بازداشت.

سناتور گروه سبزها سارا هانسون جوان دریافت های دکتر هاوک را مورد پرسش یافته. "این آمار اثبات شعارهای دولت است – که افرادی یکه در بازداشت برای مدت دراز هستند پناهندگان نیستند و در مسیر منفی هستند - که به سادگی درست نیست، در واقعیت بیشتر از اینها پناهندگان واقعی استند که برای مدت بسیار طولانی بیهوده بازداشت شده اند. در حالی که دولت با جان شان سیاست بازی کرد،" او گفت.

سخنگوی وزیر مهاجرت کریس بوون گفت: هنوزهم ویزای پناهندگی سرکردگان شورش توسط وزیر در صورتیکه آنان محکوم شوند رد می شود.

اطلاعات کلی تصویب پناهندگان باید به اشخاص مشخص در شورش ها مرتبط نشود، ""بسیاری از آنان متهم شده اند و در یک مسیر منفی باقی میماند که هنوز به
صفات‌ ممتازه شخصیت نیازمند می شوند""، او گفت.

بررسی هاوک "روشن ساخته که حوادث تا حد زیادی ناشی از سرخوردگی یک گروه از مردم یکه در "مسیر منفی" بودند و به عنوان پناهنده محسوب نمی شدند، بود"" سخنگو گفت.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی