سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

به عنوانی که پناهجویان بیشتر سعی برای رسیدن به استرالیا با قایق را میکنند، در استرالیا بحث ها در مورد تلاش که تنها به پناهندگان واقعی ویزای حفاظت اعطا شود و اجازه اقامت داده شوند، رو به افزایش است.

آمار دولتی اخیر نشان داد که بین جولای 2010 و اکتبر 2011 به تعداد 3237 پناهجویان تصدیق‌ کردند که آنان به اندونیزیا از پاسپورت های خود استفاده نموده و پرواز کرده بودند، اما فقط به تعداد 37 نفر از آنان پاسپورت های خود را در استرالیا با خود داشتند.

حزب لیبرال استرالیا (در حال حاضر در مخالفت) می گوید به دلیل اینکه تعداد به حدی زیاد هستند، قوانین باید سخت تر ساخته شود. آنان میخواهند مردم وارد شده با قایق را در صورتی که مدارک هویت خود را نابود کرده باشند و تقاضای پناهندگی برای آنان سخت تر بوده باشد تنبیه‌ کنند.

یک سیاستمدار حزب لیبرال گفت : "در نقطه شروع ما باید تعین کنیم که آیا آنان اسناد خود را نابود کرده اند یا خیر، پس از این ما فکر میکنیم که آخذ وضعیت پناهندگی برای آنان سخت تر فرض شود،". "آنچه ما می گویم این است که کسانیکه پناهندگان واقعی هستند... باید با اسناد، مدارک و هویت خود بیایند زیرا که در این حال به آنان حداکثر فرصت برای نشان دادن وجود خطر میباشد. "

در عین وقت دولت فعلی استرالیا در حال با اندونیزیا برای شکستن مدل کسب و کار قاچاقچیان مردم و کاهش تعداد پناهجویان یکه از اندونیزیا در تلاش برای رسیدن به استرالیا با قایق استند هم کاری کنند. قاچاقچیان مردم اغلب اوقات مشتریان خود را با پاسپورت و ویزای کاذب برای اندونیزیا ارائه میکنند. پناهجویان پس از آن اندونیزیا را با قایق ترک کرده سعی رسیدن به استرالیا را میکنند. هر دو دولت در حال حاضر با یکدیگر کار می کنند تا برای مردم استفاده از پاسپورت های نادرست و ویزای غلط  برای داخل شدن به اندونیزیا را سخت تر کنند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی