سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

سوریهائی که با قایق به استرالیا وارد شده اند و در مراکز بازداشتی قرار گرفته اند از دولت درخواست نموده اند آنها را به عنوان بخشی از سهمیه 12,000 پناهنده سوری و عراقی که استرالیا قبلا اعلان کرده بود, قبول کند.
پس از آن , دولت اعلان کرد هر آنکس که بواسطه قاچاقچیان به استرالیا وارد شود هرگز اسکان داده نخواهد شد حتى اگر در یابییم که پناهنده واقعی است.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

نخست وزیر استرالیا مالکوم تورنبال به طور یقین اظهار داشت که پناهجویان جزیره مانوس و نائورو هرگز در استرالیا اسکان داده نخواهند شد. او گفت البته که ما در مورد شرایط آنجا نگرانیم, چه کسی میتواند نگران نباشد؟
آنجا محیط ایده آلی نیست. همچنین گفت: ما هر کاری بتوانیم انجام میدهیم که آنها را تشویق کنیم تا آز آنجائی که آمده اند بازگردند. من میدانم این مسئله دشواریست ولی واقعیت این است که در مورد این مسئله نمیتوانیم گامی به عقب برداریم.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی

استرالیا 12,000 پناهنده سوری و عراقی را به طور دائم اسکان خواهد داد , او نیز به حملات هوائی به رهبری امریکا علیه اهداف داعش در سوریه میپیوندد.دولت استرالیا با پذیرفتن انسان دوستانه, 12,000 پناهنده سوری و عراقی ,بر مسیحیان آن تمرکز خواهد کرد.پرسشهائی در مورد پذیرش اضافی 12,000 پناهنده از طرف دولت استرالیا پیش آمده , جه که این در حالی است که مردم دیگر در همان و ضعیت مشابه در برزخ اردوگاهای دریایی پردازش به دام افتاده اند
برخی از پناهجویان عراقی و سوری بیش از 2 سال است که در اردوگاهای مانوس و نائورو و جود دارند و اینها کسانی هستند که از کشورهای خود فرار کرده اند و دقیقا به همین دلیل که بقیه پناهندگان بحران مهاجرین اورپا به آن گرفتارند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
<      1   2