سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

کیارش فعال حقوق همجنس گرا و طرفدار دموکراسی، ایران را بر اساس تمایلات جنسی خود ترک کرد.در ترکیا پناهنده شد، و بیش از یک سال قبل از آمدن به استرالیا  در انجا زندگی می کرد.

دولت همجنس بازی را قبول نمی کند، آن را غیر قانونی میبیند. اما بیشتر از آن، مردم ایران آن را قبول نمی کند. هر جا رفتم - حتی اگر من فقط گوشواره داشتم وهیچ جیز دیگری برای نشان دادن تمایلات جنسی نداشتم - مردم  که در اطراف من بودند به من احساس میدادند که من هیچی نیستم . من آرزو میکردم که آنها بتوانند درک کنند که هیچ چاره ای در این نیست، اما من فکر نمی کنم که آنها بتوانند قبول کنند.

من در اواخر سال 2010 ایران را ترک کردم چون فکر کردم کاملا مکن است که برای بقیه زندگی مورد آزار و اذیت قرار بکیرم. من به ترکیه رفتم.وهمه کارم قانونی بود. شما نیاز به ویزا برای رفتن از ایران به ترکیه ندارید و بسیاری از ایرانیان انجا زنده گی میکنند, من به دفتر سازمان ملل متحد رفتم و آنها به من به عنوان یک پناهنده پس از یک مصاحبه طولانی پذیرفتند.

ماه فوریه در سال جاری با ویزای بشر دوستانه من به استرالیا امدم

من با قایق نیامدم- این شجاعت را نداشتم. نمی خواستم  برای رفتن به کشور جدید زندگی ام را درخطربزارم. من با دو ایرانی که  در ملبورن که با قایق آمده بودند ملاقات کردم داستان های خود را برام کفتند واقعا ترسناک بود


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
<      1   2