سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا


با وجود مخالفت مقامات اندونزی ,نیروی دریایی استرالیا از تاریخ 13/12/2013 سه قایق رابه اندونیزی بازگشتند.


از وقتی که استرالیا (18/09/2013)قانون جدید را اجراء کرد ,1.108 پناهجو به نائورو و مانوس منتقل شدند. در حال حاضر 942 پناهجو در نائورو هستند و 1.297 در مانوس 


به دلیل وضعیت بد و ناراحت کننده نائورو و جزیره مانوس , 139 به طور داوطلبانه انتخاب به بازگشت به کشورهای خود کردند


در حال حاضر 1.987 پناهجو غیر قانونی که در کریسمس آیلند منتظر نوبت هستند که به نائورو یا مانوس انتقال بشوند


آقای موریسون گفت : " میخواهم حرفم کاملا و اضح باشه، مردمی که در فعالیت های اعتراضی در حال حاضر در کریسمس آیلند شرکت میکنند،هیچ تغییری در مورد فایلشون یا آنکه جایی که آنها خواهند فرستاده شوند ,نخواهد کرد. آنها را به نائورو و جزیره مانوس انتقال میدهیم. این چیزی است که خواهد اتفاق افتاد


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی


ویزای شماره 189 و 190 برای تمام کسانی است که مدرک دانشگاهی ، مدرک زبان انگلیسی و سابقه کار کافی دارند و سن آنها کمتر از 45 باشد.

این نوع ویزا ها ، ویزا هایی هستند که از طریق تخصص و م
هارت ، شما دوست عزیز اقدام به اخذ آن می کنید . منظور از تخصص و مهارت این است که کشور استرالیا رشته هایی را بنا به نیاز ایالت ها و شهر ها یش، اعلام می کند. چنانچه تخصص شما جزو این مشاغل باشد ،می توانید جهت دریافت یکی از این ویزا ها اقدام نمایید .

تفاوت ویزای شماره 189 و 190 این است که با ویزای شماره 189 شما در هر ایالتی می توانید زندگی کنید ولی با ویزای شماره 190 - چون دولت یک ایالت اسپانسر شما می شود - باید 2 سال در ایالتی که اسپانسرتان شده زندگی کند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی
<      1   2