سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزه اندونیزیا

در همین روزها بسیاراز قضایا در مورد صحت روانی پناهجویان در مراکز بازداشت استرالیا می باشد. بسیاری از قضایا در مورد کودکان و بزرگسالان که با فشارمغزی در جریان و بعد از بازداشت دوچار شدند.
شورشهای گسترده جدید در مراکز بازداشتی در سراسر استرالیا انعکاس بازداشتهای اجباری که تاثیر منفی برصحت روانی پناهجویان است.

بیش از 6800 پناهجویان اکثرا از سری لانکا ، افغانستان ، ایران و عراق در استرالیا در سال 2010 وارد شد و صدها نفر این سال وارد شدند.همین طورمراکز بازداشتی بسیار شلوغ‌ می شود،در بازداشت دیرترباقی می مانند و سبب خود آسیب رسانی و اقدام به خودکشی پناهجویان می شود.
صدها نفر از بازداشت شدگان ساختمانها را در بازداشتگاه جزیره کریسمس سوختانده اند تا خشم خود را بیان کنند، نسبت به تاخیر طولانی در پردازش و رد ادعای پناهندگی.79 حوادث ثبت شده که خود را آسیب در زندان می رسانند، مقایسه با 39 حوادث سال گذشته.

ارزیابی کودکان و خانواده در بازداشت برداشت شده که همه از 10 کودک بین 6 و17 فشارمغزی و افسردگی با افکار خودکشی داشتند.

 بهترین مثال وضع اسفناک کودکان در بازداشت شایان بدری می باشد،زمانی که اولین بار در سال 2000 بازداشت شده بود پنج ساله بوده. او درمراکزبازداشت ومیرا و ویلاود تا 2002 بوده، شایان تلاش خودکشی پناهجویان را دیده، خودآزاری و سوء استفاده را دیده. او بعداٌ به فشارمغزی تشخیص شد و در حالت بسیارپریشانی بوده.

 در مراکز بازداشت استرالیا چند ادعای تجاوز جنسی هم شده. در تاریخ 23 مارچ مرد متقاضی 23 ساله پناهنده ایرانی ادعا کرد که او را دیگر پناهجویان در بازداشتگاه جزیره کریسمس. تجاوزکرده اند.این مرد به مرکز بازداشت کارکنان پزشکی گفت که او توسط مردان چند روز قبل در کمپ فسفات هیل تجاوز گردید. او ادعا کرد که برخی از مردان به او هشدار داد که آنها او را میکشن اگر او گزارش حملات را به کسی بگوید. باور این است که مرد را به یک واحد محافظ نقل مکان کرد اند.

و در مورد دیگر گفته شده است که یک پسر 5 ساله توسط سه مرد مورد تجاوز قرار گرفته در حالی که آنها در یک اردوگاه پناهندگان در غرب استرالیا بازداشت بودند. ادعای می گوید که پسر را مجله که عکسهای برهنه داشته نشان دادند، و سپس آنچه که او در مجله دیده سرش عمل کردند. ادعای مورد توجه قرار گرفت.

بازداشت شدگان در مراکز اداره مهاجرت استرالیا فقیر سلامتی روانی و جسمانی هستند، با توجه به مطالعه توسط دانشگاه ولنگونگ، 40? از آن که برگزار شد به مدت 2 سال یا بیشتر توسعه جدید علائم روانی یافته اند. یک سوم از استرالیا 7375 بازداشت شدگان به دنبال پناهندگی کنوینشین 1951 سازمان ملل متحد مربوط به وضعیت پناهندگان می باشند. بسیاری از آنها، دچار آسیب های روانی و افسردگی می باشند، و در حدود 20? شکنجه شده اند، برای جرایم سیاسی زندانی شده اند، و یا شاهد قتل خانواده و دوستان شده اند.

بازداشت دراز مدت پناهجویان تنها تجاوزبه حقوق بشر انها نیست، این آسیب به سلامتی آنهاهم است. بسیاری تجربه افسردگی، اضطراب روحی و روانی، صدمات و آسیب های روانی در مراکز بازداشت می بینند. و با این حال در پایان ممکن است که آنها ویزه نگیرند، بعد از همه آنچه که بر سر آنها گذشت. اگر دولت هیچ پناهجونمی خواهد پس چرا تلاش برای رفتن به انجا می کنند به فکر که شاید انها شانس بیارند. چرا قانونی و راه امن به مهاجرت امتحان نمی کنند.


ارسال شده در توسط پناهجویان ایرانی